Гібриди втрачають популярність

Гібриди втрачають популярність

Гібриди втрачають популярність

12.04.2012 665

Більшість власників гібридних автомобілів у США не купують їх знову. Згідно з даними дослідницької фірми Polk, незважаючи на те, що кількість гібридних моделей у США збільшилася більш ніж удвічі з 2007 року, лише 35% або трохи більше ніж 1/3 їх власників вирішили придбати гібрид повторно.

Що ще гірше, то якщо виключити високу аудиторію власників Toyota Prius з цього списку, то лояльність до гібридів падає до 25%!

І продаж не стає кращим, оскільки, по суті, гібридні транспортні засоби становлять лише 2,4% від загального ринку нових автомобілів у США, порівняно з їх максимумом у 2,9% у 2008 році.

Модельний ряд альтернативних автомобілів та їх ціна просто недостатньо привабливі для споживачів, щоб дати імпульс зростання цьому сегменту, особливо з огляду на зростання економії палива серед компактних і середніх моделей-конкурентів.

Для електромобілів також ще залишаються деякі перешкоди, у тому числі занепокоєння споживачів щодо незнайомих технологій та відсутність адекватної інфраструктури підзарядки.

Єдиний успіх у цьому сегменті, за даними дослідження, стосується власників Toyota Prius та Honda. 60% їхніх власників повернулися на цей ринок, щоб купити іншу Toyota, і понад 52% водіїв гібридів Honda також залишилися вірними бренду.

Інші новини розділу

наверх