Онлайн-торгівля – сильний конкурент

Онлайн-торгівля – сильний конкурент

Онлайн-торгівля – сильний конкурент

23.07.2013 649

Нині українські торгові центри активно конкурують між собою, при цьому активним конкурентом також стали й онлайн-продажі, які мають активний розвиток у сьогодення та сприяють залученню клієнтів.

Сильно відчутне суперництво в цей період відзначається з боку онлайн-комерції. Зараз існує багато різних брендів, які відсутні до торгових центрів України, при цьому їх вироби легко можна придбати через всесвітню мережу. І клієнти все більші суми вважають за краще залишати в онлайні. Помітно, як змінюється українська культура споживання. Девелопери та рітейлери намагаються зрозуміти, куди спрямований рух споживача, як його залучити, щоб більше часу їм проводилося в центрах торгівлі. 

Інші новини розділу

наверх