Криза не впливає на споживання європейцями предметів розкоші

Криза не впливає на споживання європейцями предметів розкоші

Криза не впливає на споживання європейцями предметів розкоші

17.05.2012 633

Згідно з інформацією компанії Richemont – найбільшого у світі постачальника предметів класу люкс, 2011 став рекордним щодо прибутку.

Представники компанії повідомляють, що основний дохід забезпечили Нове Світло та Азія. Повідомляється також, що Європа далеко не поспішає обмежувати себе в споживанні престижних товарів.

Так, власник преміальних брендів Cartier, Jaeger-LeCoultre отримав річний дохід у сумі 1,54 млрд євро, що значно перевищило навіть найсміливіші очікування аналітиків. На 32% зріс виторг діяльності ювелірного підрозділу компанії, на 31% - від годинного бізнесу.

Richemont небезпідставно розраховує, що криза і надалі не буде кардинально впливати на бажання купувати предмети розкоші у заможних людей. Підтвердженням цього є намір власників компанії відкрити ще 70 торгових точок протягом цього року.

Окрім Європи, потенційним перспективним ринком збуту ювелірних виробів є Таїланд, Південна Корея та Тайвань. Ще кілька років тому ці регіони не давали особливих надій на значний дохід, але вже сьогодні рівень споживання преміальних товарів значно перевищив Росію, яку можна сміливо ставити в один ряд із Саудівською Аравією за останніми показниками.

Інші новини розділу

наверх