Інвестори з Азії націлилися на європейські торгові марки

Інвестори з Азії націлилися на європейські торгові марки

Інвестори з Азії націлилися на європейські торгові марки

08.07.2013 634

Clifford Chance (міжнародне консалтингове агентство) поділилося своїми оцінками про інвестиційну активність азіатських компаній у країнах Європи. Як основні тенденції, що склалися тут, експерти агентства констатують істотне збільшення частки азіатських фірм у переліках найбільших світових транснаціональних корпорацій.

Сьогодні із 400 таких корпорацій, у 122-х декларується азіатське походження капіталу. Половина з них щорічно декларує прибуток, що перевищує 1 мільярд євро. 26% з цих корпорацій пов'язують свої подальші перспективи з покупкою товарних знаків, які вже здобули популярність серед європейських споживачів. Найбільш перспективними для азіатських інвесторів є капіталовкладення у Великобританії (чому сприяє особливе становище країни в ЄС). Далі, у пріоритетах азіатських інвесторів значаться економіки Німеччини та Франції.

Новим елементом експансії азіатського капіталу в Європі експерти називають готовність фінансувати інвестиції лише за доступу інвесторів до європейських інноваційних технологій. Такі плани виношує майже 44% опитаних азіатських компаній.

Інші новини розділу

наверх