5 липня Євробарометр розповсюдив дані дослідження громадської думки у країнах ЄС на тему «Ставлення європейців до створення єдиного ринку екологічно чистих продуктів».
Імпульсом для дослідження стало комюніке Європейської комісії від 4 квітня цього року, претенційно озаглавленого «Довкілля: допомога підприємцям та споживачам у виявленні дороги в екологічному лабіринті». Опитування стало пілотним проектом, покликаним виявити переваги споживачів та виробників, територіальні та галузеві розбіжності, облік яких здатний запобігти конфліктам на ґрунті неминучого зростання цін при формуванні єдиного ринку екопродуктів.
Дані опитування показують, що середньостатистичний мешканець Європейського Союзу сприймає походження продуктів харчування не лише як особисту проблему, а й як загрозу навколишньому середовищу. 89% респондентів відзначили, що реалізація жорсткіших стандартів до продукції здатна позитивно вплинути на екологію. 66% учасників опитування висловили готовність платити більше за їхню екологічну чистоту.