За даними Роскомнагляду, "Пошта Росії" зібрала максимальну кількість скарг серед усіх операторів зв'язку. Швидше за все, установі доведеться виплатити незадоволеним громадянам близько 15 мільйонів рублів штрафів.
У цьому році до Роскомнагляду надійшло тридцять тисяч скарг, більша частина з них складена на неякісну роботу "Пошти Росії".
Вже розглянуто більше половини претензій, і за ними судом призначено штрафи на загальну суму, що перевищує сім із половиною мільйонів рублів.
Більшість скарг пов'язана з втратою листів та посилок, недотриманням строків доставки кореспонденції та недбалим ставленням працівників пошти.
Чиновники не беруться передбачати, скільки штрафів доведеться виплачувати "Пошти Росії", але вважають, що сума перевищить півмільйона доларів.