Державна залізнична компанія України «Укрзалізниця» відкрила свою сторінку на Facebook та попросила пасажирів коментувати якість послуг та рівень комфорту після подорожі залізницею.
Коментарі про послуги можуть бути залишені на офіційному сайті компанії в розділі «Зворотній зв'язок». Водночас адміністрація попросила пасажирів максимально докладно коментувати як позитивні, так і негативні аспекти подорожі.
«Якщо ви хочете поділитися своїми враженнями про поїздку або якщо у вас є зауваження щодо якості послуг, то не забудьте вказати номер поїзда, вагон і дату поїздки. Якщо у вас є що сказати про послуги на залізничній станції, необхідно вказати назву залізничної станції та дату її відвідування. Бажано зробити фото, а краще аудіо запис. Без цих даних неможливо буде провести розслідування претензій та відповідей на запитання авторів», - повідомила прес-служба адміністрації компанії.
«Укрзалізниця» також розраховує почути пропозиції щодо покращення роботи та якості обслуговування пасажирів.