Рано вранці футбольну громадськість підірвала новину підстати Челябінському метеориту: Коммерсант повідомив, що права на назву стадіону московського ФК, що будується, «Спартак» може викупити корпорація «Відкриття». У сучасному футбольному світі спонсори вирішують якщо не все, то багато чого: Барселона, наприклад, прибрала хрести зі своїх клубних емблем. Але тут справа зайшла ще далі: стадіон у цій угоді за 6 мільйонів євро на рік запропонували не лише перейменувати на «Відкриття Арена», а й перефарбувати в кольори корпорації, біло-блакитні. Кольори «Динамо», можете собі уявити?
Твіттер та гостьові спортивні сайти розділилися на два табори: червоно-білі щиро обурювалися черговим рішенням Федуна, решта посміювалися і вигадували злі жарти. «Все йде до втрати наших кольорів. Спочатку форма, тепер це. Мене це чомусь не дивує», - відповідає на форумі вболівальників Спартака користувач під ніком ConQveroR. Коли ще не було отримано офіційних коментарів від клубу, не було надруковано спростування, вся інформація, що надходить, була прийнята на віру, але абсолютно всіма. Так легко повірити, що рідні кольори команди купуються та продаються? Можливо, це тому, що пані Смородська намагалася непогано заробити на своєму стадіоні, правда, згодом отримавши відповідь від своїх фанатів на матчі Локомотив. Зеніт перфоманс зі словами «Це наше Черкізове».
Спроба – не катування. На стадіонах треба заробляти: пускати грати чужі команди, яким не дозволяє вдома грати УЄФА, у яких на реконструкції своя арена, музичні гурти, після чого агрономи приходять у невимовний жах. Якщо буде необхідно, прибрати фанатські стоячі сектори. Пускати лише за паспортом. Ввести особисту картку вболівальника. Чи не футбол. Шоу бізнес. В якому, як відомо, можна продавати все.
Вдень з'явилося спростування в офіційному твіттері Спартака: «Квіти на стадіоні будуть наші, червоно-білі, це офіційно та точно!». Навіть якщо й так, чи має це значення, коли власні фанати змогли повірити, що клуб віддав їхні кольори на шість мільйонів євро на рік?