Ви будете схильні вважати, що Mercedes-Benz займав верхній сегмент ринку, що було мотивовано 5.5-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом, що виробляє 530 л. с. у стандартній формі та 556 л. с. із додатковим пакетом Performance AMG.
Але це не так, як завжди є ряд покупців, які не проти заплатити трохи більше, щоб отримати гідний продукт.
І ось ми має той же автомобіль, під капотом якого є оновлена версія 6.0-літрового бі-турбо двигуна V12 з новим спортивним турбокомпресором та вихлопною системою, ставши також на 3,2 кг легше.
Потужність 12 циліндрів двигуна зросла на 18 л. с. до 621 л. с. і доступна між 4800 і 5400 об/хв, у той час як максимальний момент, що крутить, становить 1000 Нм в діапазоні між 2300 і 4300 об/хв.
7-ступінчаста коробка передач AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC з чотирма різними режимами водіння, включаючи контроль ефективності (C), Спорт (S), Спорт плюс (S+) та Ручний (M), передає потужність на задні колеса.
Як і в решті діапазону SL, використання повністю алюмінієвого кузова призводить до значного зниження ваги нового SL65 AMG. Нова модель стала на 170 кг легшою.
Її розгін до 100 км/год займає 4,0 секунд, а максимальна швидкість моделі родстера обмежена електронікою на позначці в 250 км/год.
Це не той автомобіль, який вибирають типові покупці, тому AMG SL65 не дуже дбає про витрату палива, але він має комбіновану витрату 11.6 л/100 км.
Новий SL 65 AMG також отримує активну підвіску ABC Merc, гальма з 6-поршневими супортами спереду та одно-поршневим розсувним супортом ззаду, 3-ступінчасту ESP, а також диски діаметром 48,26 см, загорнуті в шини 255/35 спереду та 2 30 ззаду.
Випуск ринку нового SL 65 AMG відбудеться у вересні 2012 року.