У цій урочистій церемонії взяли участь заступник голови компанії П'єро Феррарі та представники китайського та італійського урядів. Бренд «скачого коня» відкрив свою нову виставку в італійському центрі у Шанхаї.
Італійський автовиробник каже, що виставка, яка буде відкрита для публіки протягом наступних трьох років, спрямована на впровадження бренду та його продуктів у філософію китайського народу, що має покращити імідж компанії та позначитися на продажах на цьому найбільшому світовому ринку.
«Для мільйонів людей у всьому світі Ferrari є вершиною італійської культури», - сказав П'єро Феррарі. «Нашим бажанням завжди було поділитися унікальною історією Ferrari з народом Китаю, який продемонстрував велику прихильність до «скачучого коня», і який поділяє з нами основні цінності, такі як повага до традицій та завзятий дух новаторства».
Виставка Ferrari займає площу 900 кв. м. і протягом перших 12 місяців вона буде розділена на п'ять областей: Ferrari у Китаї, «зелені» технології, вуличні моделі, дизайн та гоночний сектор.
Компанія покаже кілька моделей, як усередині, так і за межами виставки, у тому числі 348 TS як перший спортивний автомобіль цього бренду, який буде продаватися в Китаї, а також 275 GTB4, 365 GTB4 Daytona, 750 Monza та першу 4-місну модель FF.
Ferrari вперше вийшов на китайський ринок у 1992 році, збільшуючи обсяги продажів у міру зростання економіки країни. Минулого року Китай став другим за величиною ринком Ferrari, яка продала тут 777 автомобілів.