Законопроект, розроблений МВС та погоджений із Держслужбою регулювання підприємництва України, має своєю кінцевою метою підвищити безпеку дорожнього руху на дорогах та вулицях населених пунктів шляхом зменшення інформації, не пов'язаної безпосередньо з дорожнім рухом.
Законопроектом вносяться зміни до Законів «Про автомобільні дороги». Серед головних нововведень: вилучається стаття, що дає питання регулювання розміщення реклами на відкуп місцевим органам державного управління автомобільними дорогами.
Цим же законопроектом пропонується внести зміни до Закону «Про рекламу», встановивши перелік місць, на яких заборонено встановлювати якусь рекламу. До цього переліку входять транспортні розв'язки, шляхопроводи та мости, а також місця з підвищеною концентрацією ДТП. Неприпустимо розміщення реклами на дорожніх знаках, освітлювальних опорах та розділових смугах. За межами населеного пункту — не ближче 10 метрів від дорожнього полотна, а в населених пунктах — не нижче 5-ти метрів. Також пропонується зробити вільними від реклами велосипедні та пішохідні доріжки, алеї та тротуари, повідомляє портал «Право на правду» з посиланням на Держслужбу регулювання підприємництва.